Implementering af ISO 9001
kvalitetsledelse
Vejen til en ISO 9001 certificering
Først og fremmest skal virksomheden have et kvalitetsledelsessystem. Her beskrives og dokumenteres processerne, så der er styr på hverdagen.
Så skal der udarbejdes kvalitetspolitik og KPI’er, så den strategiske retning er klar, og så forbedringsindstaser kan styres, måles og prioriteres.
Det er også vigtigt at kende og overholde relevant lovgivning samt udføre en risikostyring for at identificere og forebygge potentielle risici.
Når kvalitetsledelsessystemet er på plads, implementeret og har været i drift i en måneds tid, er I klar til certificeringen. Certificeringen udføres ikke af os, men af en akkrediteret instans godkendt af DANAK. Vi hjælper gerne med at anbefale de mest relevante udbydere for netop jer.
Vi er med under certificeringen, og hvis der skulle opstå en afvigelse eller to, står vi klar til at hjælpe med at få dem løst.
Hele projektet tilbydes til en fast og konkurrencedygtig pris!
En anerkendt
kvalitetsstandard
Kort om ISO 9001
ISO 9001 er en international kvalitetsstandard – udviklet af de bedste eksperter.
Standarden er en ”opskrift” på at gøre tingene på den allerbedste måde – en slags global “best practise.
ISO 9001 sætter fokus på at forbedre både produkter og ydelser med kunden i centrum. Alt sammen ud fra et strategisk perspektiv.
Læs mere hos iso.org.
Vi står klar til at hjælpe
ProcessManager teamet holder høj fokus på at forstå kundens behov og implementere ISO på et niveau som passer til kunden, uden at slå det for stort op.
Vi har flere års erfaring med små og mellem store virksomheder på tværs af mange brancher.