Få indsigt i 9001: Kapitel 4-10

Deltag i vores webinar for at få en dybere forståelse af ISO 9001 og hvordan kapitel 4-10 kan gavne din virksomhed.

Webinaret afholdes fra kl. 10.00 til 11.00, tirsdag den 3. april 2024.

Hvad er ISO 9001, og hvorfor er det vigtigt for virksomheder at få indsigt i lige netop kapitel 4-10 i standarden?

ISO 9001 er en international standard for kvalitetsstyringssystemer, som giver retningslinjer og krav til, hvordan en virksomhed skal organisere og styre sine processer for at sikre kvaliteten af produkter og tjenester.

På dette webinar ønsker vi at uddybe, hvorfor kapitel 4-10 i ISO 9001 er af særlig relevans for virksomheder. Disse kapitler omhandler centrale aspekter af kvalitetsstyringssystemet, herunder kontekst af organisationen, lederskab, planlægning, support, drift, evaluering af præstationer og forbedring.

Ved at forstå og implementere kravene i disse kapitler kan virksomheder opnå en mere effektiv styring af deres processer, forbedre kundetilfredsheden og opnå konkurrencefordele på markedet.

Vi glæder os til at ‘møde’ jer online.

Webinaret bliver præsenteret af:

Lui Hermanns

Lui Hermanns

Konsulent

Lui har en baggrund som ISO konsulent og ekspert indenfor ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001 og ISO 27001.

Saadia Whitehead

Saadia Whitehead

Marketing Manager

Saadia Whitehead har en baggrund i kommunikation/marketing og har ansvaret for al kommunikation og det tekniske bag webinaret.

Process Manager
Process Manager